Wie is uw klant eigenlijk? In ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ leert u te werken met een praktisch hulpmiddel voor uw marketing: de persona. Ook krijgt u inzicht in het achterliggende concept ‘klantreis’.

Na ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ hebt u instrumenten in handen om de klant blijer te maken. Ga eens na: stelt uw bedrijf de klant wel centraal? Het is de vraag hoe uw prospect uiteindelijk bij uw aanbod uitkomt. En hoe hij/zij uw dienstverlening of product beleeft. Ontdek hoe het concept ‘klantreis’ u dagelijks helpt om klantgerichter te ondernemen.

  • Open inschrijving met 100% doorgangsgarantie!
  • Ook beschikbaar als incompany training
  • Deelnamecertificaat inbegrepen

Voor ondernemers en medewerkers

‘Klantbeleving kunt u sturen!’ is een online basistraining voor (zelfstandig) ondernemers en medewerkers die gemakkelijker de draai willen maken van aanbodgericht naar klantgericht werken. U hebt weinig achtergrond in marketing of communicatie, maar u wilt natuurlijk wél de klantbeleving sturen richting ‘wow’-moment!

Voor deze training hebt u basisvaardigheden nodig in uw tekstverwerker, browser en mailprogramma.

Programma

Blended training

  • Volg via zelfstudie ons online lesprogramma binnen trainingsduur van 5 dagen
  • Maak gebruik van helpdesk voor persoonlijke feedback!
  • Neem deel aan ons interactieve webinar in Google Meet (alleen voor groepen)
  • Toegang webinar is mogelijk voor gebruikers van browsers Chrome, Firefox, Edge of Safari
  • Geen installatie van programma nodig
  • Of toch liever onze offline training?

Trainingsinformatie

Geschatte tijd: 2 tot 4 uur

Inschrijving 2021

  • Open inschrijving:
    startdatum exclusief webinar: op ieder gewenst moment!
    startdatum incl. webinar: 17-5-21.
  • Tarief bij open inschrijving:
    slechts € 102,50 ex btw per deelnemer (tarief 2021).
  • Incompany: startdatum en tarief in overleg.

Goede, persoonlijke en professionele begeleiding.

Deelnemer, juni 2020

Heel leuk die aparte filmpjes, oefeningen en allerlei extra informatie die te vinden is op de padlet. Heel gevarieerd, informatief en spannend!

Deelnemer, juni 2020

Ik stop veel energie in mijn site. Door de training besef ik, dat marketing echt een vak is. Wil ik het zelf blijven doen, dan moet ik er meer tijd voor uittrekken. Dat is dan ook mijn plan!

Deelnemer, oktober 2020

Ook al zitten deelnemers in andere branches dan ik: in de kern is de customer journey hetzelfde! In het webinar dus bruikbare tips en ervaringen uitgewisseld.

Deelnemer, oktober 2020

Cursus trainer – docent

Ivonne Smit Ivonne Smit Auteur

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn ‘echt mijn ding’. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl