7 januari 2017

Wanneer u uw marketing en communicatie organiseert volgens het gedachtegoed van de klantreis, bespaart u geld, tijd en energie. En bouwt u betere klantrelaties op.

 

 

 

Als u zelf pakweg een boekhouder nodig hebt, gaat u dan over één nacht ijs? Ook uw toekomstige klant gaat niet zomaar met u in zee. Hij oriënteert zich terdege.

Kortstondige campagnes werken … kortstondig

Verspil geen tijd en geld aan acties en korte campagnes. U bouwt er geen klantrelatie mee op.
Veel ondernemers in het mkb kunnen hun omzetkansen duurzaam vergroten door het bieden van

  • de juiste content
  • op de juiste wijze
  • op het juiste moment
  • aan de juiste persoon!

Klantreis loont

Een tevreden klant brengt meer op voor uw onderneming. Zo eenvoudig is dat.
Dus u wilt klanten winnen en houden. Goed! Waar staat u nu? Wat is uw ambitie?

  • meer suspects aantrekken
  • meer prospects maken
  • conversie in verkoopproces vergroten
  • herhalingsaankopen en aanbevelingen genereren

Klantbeleving: basis van duurzame commerciële resultaten

De klantreis goed inrichten is leuk en werkt nog ook!

Ton Kemp

Customer journey manager met passie voor internet. Combineert strategisch denken met pragmatische aanpak. Als docent marketing ook actief op Avans Hogeschool | 06 132 74 810| Ton.Kemp@ViatriX.nl