7 januari 2017

Wanneer u uw marketing en communicatie organiseert volgens het gedachtegoed van de klantreis, bespaart u geld, tijd en energie. En bouwt u betere klantrelaties op.

Als u zelf pakweg een boekhouder nodig hebt, gaat u dan over één nacht ijs? Ook uw toekomstige klant gaat niet zomaar met u in zee. Hij oriënteert zich terdege.

Kortstondige campagnes werken … kortstondig

Verspil geen tijd en geld aan acties en korte campagnes. U bouwt er geen klantrelatie mee op.
Veel ondernemers in het mkb kunnen hun omzetkansen duurzaam vergroten door het bieden van

  • de juiste content
  • op de juiste wijze
  • op het juiste moment
  • aan de juiste persoon!

Klantreis loont

Een tevreden klant brengt meer op voor uw onderneming. Zo eenvoudig is dat.
Dus u wilt klanten winnen en houden. Goed! Waar staat u nu? Wat is uw ambitie?

  • meer suspects aantrekken
  • meer prospects maken
  • conversie in verkoopproces vergroten
  • herhalingsaankopen en aanbevelingen genereren

Klantbeleving: basis van duurzame commerciële resultaten

De klantreis goed inrichten is leuk en werkt nog ook!