ViatriX workshops en trainingen hebben een verschillende opzet, al is de grens niet superscherp. Het belangrijkste verschil is het leerdoel van de deelnemer.

 

 

 

 

ViatriX workshop

Leerdoel bij ViatriX workshops: kennismaken met materie, keuze maken tussen zelf oppakken of uitbesteden van de communicatie- of marketingtaak. Of u wilt uw (externe) marketingmedewerker beter kunnen briefen.

Offline workshop (contactonderwijs)

  • methode: 1 bijeenkomst
  • instrumenten: monoloog docent, enkele kleine en heel praktische oefeningen
  • studiebelasting: 1-4 uur

Online workshop

  • methode: zelfstudie
  • instrumenten: online lesprogramma en enkele kleine en heel praktische oefeningen
  • studiebelasting: 1-1,5 uur

ViatriX training

Leerdoel bij ViatriX trainingen: materie doorgronden, min of meer zelfstandig de communicatie- of marketingtaak kunnen uitvoeren.

Offline training (contactonderwijs)

  • methode: 1, 2 of 3 bijeenkomsten, zelfstudie
  • instrumenten: monoloog docent, uitwisseling, meer grote oefeningen, helpdesk
  • studiebelasting: 12-18 uur

Online training

  • methode: zelfstudie, uitwisseling, persoonlijk advies
  • instrumenten: verfijnde vorm van blended learning: online lesprogramma, 1 of meer interactieve webinars, meer grote oefeningen, helpdesk
  • studiebelasting: 2-8 uur

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl