13 november 2020

Het begrip ‘wow!’ verwijst naar een uiting van plots enthousiasme. Een ervaring die u iedere relatie gunt, toch.

 

 

 

 

 

Sfeerbeeld van dansers op podium

 

Veroorzaak de wow-ervaring door de verwachtingen van uw prospect of klant te overtreffen. Beschouw zijn belangen werkelijk als uw uitgangspunt.
Maak een feestje van het klantcontact!

Hoe creëert u een wow-moment? Enkele voorbeelden:

  • U geeft uw medewerker klantenservice de ruimte om bellers met klachten net dat beetje meer te bieden dan zij verwachten.
  • U stuurt een kaartje aan een klant die weer aan het werk gaat na langdurige ziekte.
  • U neemt zelf het initiatief om de klant te wijzen op een goedkoper alternatief voor zijn huidige abonnement.

 

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl