30 november 2017

Klantreis Verkenningstocht, verbeeld door wandelaars

Klantreis Verkenningstocht: wat is het?

Op de Klantreis Verkenningstocht doet u al snel nieuwe inzichten op over de klantreis in relatie tot uw eigen bedrijf.
De tocht bestaat uit 6 wekelijkse mails in uw postbus.
U gaat anders kijken naar de klant. En vanuit zijn positie ontdekt u mogelijkheden om uw organisatie nog klantgerichter te maken. Tegelijkertijd raakt u vertrouwd met onze visie en aanpak en met basisbegrippen. Tijdens Verkenningstocht zijn wij uw vraagbaak!

Voor wie

Verkenningstocht is vooral gericht op mkb bedrijven (tot 10 fte) en zelfstandig professionals, maar iedereen kan met ons op pad. Bent u mede-verantwoordelijk voor de marketing en communicatie in uw organisatie? Hebt een half uur per week beschikbaar? Ga dan mee op Verkenningstocht!

Route-afspraken

Aan Klantreis Verkenningstocht zijn geen kosten verbonden. Wèl rekenen we op uw reisbereidheid. En maken we graag na afloop met u een korte, telefonische evaluatie van uw reis.

Klantreacties

‘Hartstikke interessant!’
‘Ik heb de hele Verkenningstocht bewaard.’

 

Ervaar de Verkenningstocht

Ton Kemp

Customer journey manager met passie voor internet. Combineert strategisch denken met pragmatische aanpak. Als online marketing consultant ook actief onder het label Silvatica Marketing | 06 132 74 810| Ton.Kemp@ViatriX.nl