30 november 2017

Klantreis Verkenningstocht, verbeeld door wandelaars

Klantreis Verkenningstocht: wat is het?

Op de online cursus Klantreis Verkenningstocht doet u al snel nieuwe inzichten op over de klantreis in relatie tot uw eigen bedrijf. De tocht bestaat uit 8 wekelijkse mails in uw postbus, plus een proefnummer van onze ViaVia nieuwsbrief.

U gaat anders kijken naar uw klant. En vanuit zijn positie ontdekt u mogelijkheden om uw organisatie nog klantgerichter te maken. Tegelijkertijd raakt u vertrouwd met onze visie en aanpak en met basisbegrippen. U gaat zelfstandig op reis. Tijdens Verkenningstocht zijn wij uw vraagbaak!

Voor wie

Verkenningstocht is vooral gericht op mkb-bedrijven (tot 10 fte) en zelfstandig professionals, maar iedereen kan met ons op pad. Bent u mede-verantwoordelijk voor de marketing en communicatie in uw organisatie? Hebt een half uur per week beschikbaar? Ga dan mee op Verkenningstocht!

Route-afspraken

Aan Klantreis Verkenningstocht zijn geen kosten verbonden. Wèl rekenen we op uw reisbereidheid. En maken we graag na afloop met u een korte, telefonische evaluatie van uw reis.

Klantreacties

‘Hartstikke interessant!’
‘Goed om fris te houden hoe e.e.a. aan te pakken.’

‘Mooie atlas!’
‘Ik heb de hele Verkenningstocht bewaard.’

‘Genoten van het Heineken filmpje met het Iuventus stadion als climax.
Maar ook de klantindeling, etc.’

Info & aanmelden

Ton Kemp

Customer journey manager met passie voor internet. Combineert strategisch denken met pragmatische aanpak. Als online marketing consultant ook actief onder het label Silvatica Marketing | 06 132 74 810| Ton.Kemp@ViatriX.nl