30 november 2017

klantreisdiagnose
Klantreisdiagnose

In de Klantreisdiagnose onderzoeken wij de touchpoints in het contact met uw doelgroep. Wij stappen in de voetsporen van uw (potentiële) klant. Hoe ervaart die uw communicatie?

Onze indrukken presenteren wij aan de hand van globale onderzoeksresultaten. Zo verkrijgt u een globale diagnose van uw klantgerichtheid én inzicht in verbeteropties. De betrokken teamleden krijgen een impuls voor een klantgerichte mindset.

Kenmerken

  • Voor directies en managementteams van organisaties van 5 tot 150 fte
  • Al dan niet als aftrap van klantreistraject mkb of bijvoorbeeld AdFontes communicatieabonnement
  • Onderzoek door ViatriX rond uw touchpoints: wij stappen in de voetsporen van uw klant
  • Presentatie en bespreking onderzoeksresultaten
  • Opbrengst: globale diagnose klantgerichtheid, inzicht in verbeteropties, motivatie teamleden
  • Investering vanaf € 755

Genoemde tarieven zijn exclusief btw, inclusief materialen, en gelden bij uitvoering in 2018.

Ton Kemp

Customer journey manager met passie voor internet. Combineert strategisch denken met pragmatische aanpak. Als online marketing consultant ook actief onder het label Silvatica Marketing | 06 132 74 810| Ton.Kemp@ViatriX.nl