30 november 2017

Klantreistraject met alle medewerkers

Klantreistraject van ViatriX is een prettig werkbare manier om inzichten in de klantreis te verdiepen én direct toe te passen.

Klantreistraject mkb

  • Klantreistraject voor medewerkers in organisaties tot 150 fte; afhankelijk van hun functie volgen zij het traject geheel of gedeeltelijk
  • Online deel: kennis en inzichten over klantreisconcept, op eigen gelegenheid te volgen
  • Offline deel: actieve sessies met uw customer journey managers of team, brainstorms, praktische oefeningen, ontwerpsessies
  • Tijdsduur: vanaf ca. 10 dagdelen
  • Opbrengst: haalbaar (her)ontwerp klantreis en evt. invoering ervan, scherpere klantfocus in organisatie, toename werkplezier medewerkers
  • Investering: passend bij omvang en samenstelling traject

Tijdens de inrichting en toepassing van de klantreis besteden we veel aandacht aan een intern programma. Van boekhouding tot secretariaat: in de hele organisatie gaat u na waar u de klantbeleving kunt verbeteren!

Klantreistraject zp

  • Klantreistraject voor zelfstandig professionals
  • Online deel: kennis en inzichten over essentie klantreisconcept
  • Offline deel: 3 actieve sessies met uw customer journey manager, praktische oefeningen
  • Doorlooptijd: tot 2 maanden
  • Opbrengst: inzicht, basisontwerp klantreis voor uw bedrijf
  • Investering: ca. € 755

Genoemde tarieven zijn exclusief btw, inclusief materialen en bij uitvoering in 2018.

Ton Kemp

Customer journey manager met passie voor internet. Combineert strategisch denken met pragmatische aanpak. Als online marketing consultant ook actief onder het label Silvatica Marketing | 06 132 74 810| Ton.Kemp@ViatriX.nl