Praktische inrichting klantreis, verbeeld in werkplaats

Klantreis workshops en trainingen

Uw eigen vaardigheden verbeteren in klantgericht ondernemen? Volg een ViatriX training of workshop!
Dit kan soms op open inschrijving. Ga naar onze trainingskalender voor geplande bijeenkomsten.
Beter nog: vraag vrijblijvend ons volledige overzicht op.

Klantreis – maatwerkworkshop of presentatie

Hoe luidt nou het gedachtegoed van dat fenomeen customer journey? En hoe kunt u uw team met dit concept stimuleren in klantgericht werken? Dat leert u in deze maatwerkworkshop.
Of kies voor onze korte presentatie. Geschikt voor uw personeels- of netwerkbijeenkomst!

Uw medewerkers ontwikkelen in deze verfrissende en laagdrempelige bijeenkomst hun begrip voor de werking van de customer journey. Dit leidt uiteindelijk tot klantgerichter werken.

  • ontwikkel de klantgerichte competenties van uw team
  • al dan niet als aftrap van klantreistraject mkb
  • workshop: 1 x 2-4 uur
  • presentatie: 0,5 uur

Slimme internetteksten maken – training of workshop

Hoe maakt u zakelijke internetteksten die aantrekkelijk zijn voor de lezer, én effectief voor uw bedrijf? Dat leert u in deze training van 2 dagdelen. Of volg onze snelle workshop van 1 dagdeel.

Na onze training hebt u zelf gecomponeerde internetteksten die klaar zijn voor publicatie. Bovendien weet u beter hoe u de lezer kunt boeien en binden met uw online taaluitingen. Schrijven wordt leuker, makkelijker en effectiever!

  • verbeter uw teksten op het web
  • oefen met zoekmachinegericht schrijven (SEO, alleen in de training)
  • incompanytraining: 2 x 4 uur plus tussentijdse helpdesk!
  • training incidenteel beschikbaar op open inschrijving, zie trainingskalender of neem contact met ons op
  • workshop: 1 x 4 uur op open inschrijving

Leuke cursus, die verheldering geeft over welke teksten je kan gebruiken voor welk forum. Veel aan gehad. – Deelnemer, april 2019

Beheer uw website in WordPress – training of workshop

Hoe maakt u zelf uw website in WordPress nóg klantgerichter? Dat leert u in deze training van 2 dagdelen. Of volg onze snelle workshop van 1 dagdeel.

Na de training kunt u WordPress nog beter benutten. U weet hoe u uw website aanpast en eenvoudig beheert.

  • verbeter uw website in WordPress
  • geschikt voor bedrijven met kleinere websites
  • geen programmeerkennis nodig
  • incompanytraining: 2 x 4 uur
  • workshop: 1 x 4 uur op open inschrijving

Ik ben nu ver genoeg gevorderd om m.b.v. internet vragen zelf op te lossen. – Deelnemer, maart 2018

Succesvolle e-mailmarketing met MailChimp – workshop

Hoe verbetert u uw klantcontacten met een professionele nieuwsbrief? Dat leert u in deze workshop van 1 dagdeel.

Na de workshop hebt u een prima (nieuw) ontwerp van uw nieuwsbrief in MailChimp, deels klaar om te publiceren!

  • do’s en don’ts van e-mailmarketing en campagnes
  • vormgeving, content
  • conversiebevordering
  • workshop: 1 x 4 uur op open inschrijving

Klantgerichte gespreksvoering – maatwerktraining

Hoe kunt u uw klantgesprekken beter benutten voor uw bedrijf? Ontdek dit tijdens onze hoogwaardige gesprekstraining.

Na onze training bent u in staat om uw klantgesprekken beter toe te passen voor het versterken en verduurzamen van klantrelatie en klantrendement.

  • inspelen op het intermenselijke
  • klantrendement sturen
  • incompanytraining
  • voor u, uw team of individuele medewerker

Ondanks dat ik toch wat zenuwachtig was ben ik heel tevreden over het gesprek. Je aanwezigheid heb ik als heel plezierig ervaren en met je opmerkingen kan ik zeker uit de voeten. Fijn dat je op deze manier invulling hebt gegeven aan wat wij gevraagd hebben. Dikke 9+++. – Opdrachtgever. Mede-directeur van dienstverlenende organisatie met 3 vestigingen en 25 medewerkers, januari 2018

Compleet verzorgde teksten, websites, nieuwsbrieven of podcasts

Geen ambitie of tijd om uw eigen touchpoints te organiseren? ViatriX maakt effectieve internetteksten, websites, nieuwsbrieven en podcasts!
Specialisaties van onze submerken:

Via een AdFontes communicatieabonnement of Silvatica website-onderhoudsabonnement sluiten uw strategie, tactiek en operatie vlekkeloos op elkaar aan!

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl