Praktische inrichting klantreis, verbeeld in werkplaats

Klantreis workshops en trainingen

Uw eigen vaardigheden verbeteren in klantgericht ondernemen? Volg een ViatriX training of workshop!
Lees een schets van ons aanbod.
Beter nog: vraag vrijblijvend ons trainingsprogramma op.

Workshop klantreis

Stuur uw team op een interactieve manier mee op reis om zo de klantreis te ontdekken.
Uw medewerkers ontwikkelen in deze verfrissende en laagdrempelige bijeenkomst hun begrip voor de werking van de customer journey. Dit leidt uiteindelijk tot klantgerichter werken.
De korte versie is ook zeer geschikt voor zakelijke netwerken!

  • ontwikkel de klantgerichte competenties van uw team
  • al dan niet als aftrap van klantreistraject mkb
  • inhousebijeenkomst
  • actieve maatwerkworkshop van 2-4 uur of presentatie van 0,5 uur

Slimme internetteksten maken

Maak uw zakelijke internetteksten aantrekkelijk voor de lezer én effectief voor uw bedrijf.
Na onze training hebt u zelf gecomponeerde internetteksten die klaar zijn voor publicatie. Bovendien weet u beter hoe u de lezer kunt boeien en binden met uw online taaluitingen. Schrijven wordt leuker, makkelijker en effectiever!

  • verbeter uw internetartikel, blog, e-mail, post en socialmediaprofiel
  • inhousetraining of op open inschrijving
  • 2 x 4 uur
  • helpdesk inbegrepen!

Leuke cursus, die verheldering geeft over welke teksten je kan gebruiken voor welk forum. Veel aan gehad. – Deelnemer, april 2019

Beheer uw website in WordPress

Hoe maakt u zelf uw website in WordPress nóg klantgerichter?
Na de training kunt u WordPress nog beter benutten. U weet hoe u uw website aanpast en eenvoudig beheert.

  • verbeter uw website in WordPress
  • inhousetraining of op open inschrijving
  • 2 x 4 uur
  • training geschikt voor bedrijven met kleinere websites
  • geen programmeerkennis nodig

Ik ben nu ver genoeg gevorderd om m.b.v. internet vragen zelf op te lossen. – Deelnemer, maart 2018

Succesvolle e-mailmarketing met MailChimp

Hoe verbetert u uw klantcontacten met een professionele nieuwsbrief? Na onze workshop hebt u een prima (nieuw) ontwerp van uw nieuwsbrief in MailChimp, deels klaar om te publiceren!
E-mail blijft onverminderd een effectief communicatiemiddel. De ’look and feel’ en technische zaken van uw nieuwsbrief moeten wel op orde zijn. Daarover gaat deze workshop.

  • do’s en don’ts van e-mailmarketing en campagnes
  • vormgeving, content
  • conversiebevordering
  • inhouseworkshop of op open inschrijving
  • 1 x 4 uur

Klantgerichte gespreksvoering

Hoe kunt u uw klantgesprekken beter benutten voor uw bedrijf? Ontdek dit tijdens onze hoogwaardige gesprekstraining.
Na onze training bent u in staat om uw klantgesprekken beter toe te passen voor het versterken en verduurzamen van klantrelatie en klantrendement.

  • inspelen op het intermenselijke
  • klantrendement sturen
  • maatwerktraining
  • voor u, uw team of individuele medewerker

Ondanks dat ik toch wat zenuwachtig was ben ik heel tevreden over het gesprek. Je aanwezigheid heb ik als heel plezierig ervaren en met je opmerkingen kan ik zeker uit de voeten. Fijn dat je op deze manier invulling hebt gegeven aan wat wij gevraagd hebben. Dikke 9+++. – Opdrachtgever. Mede-directeur van dienstverlenende organisatie met 3 vestigingen en 25 medewerkers, januari 2018

Compleet verzorgde teksten, websites, nieuwsbrieven of podcasts

Geen ambitie of tijd om uw eigen touchpoints te organiseren? ViatriX maakt effectieve internetteksten, websites, nieuwsbrieven en podcasts!
Specialisaties van onze submerken:

Via een AdFontes communicatieabonnement of Silvatica website-onderhoudsabonnement sluiten uw strategie, tactiek en operatie vlekkeloos op elkaar aan!

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl