Klantbeleving kunt u sturen! – online

Wie is uw klant eigenlijk? In ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ leert u te werken met een praktisch en prettig hulpmiddel voor uw marketing: de persona. Ook krijgt u inzicht in het achterliggende concept ‘klantreis’.

Na ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ hebt u instrumenten in handen om de klantervaring positiever te maken. Ontdek hoe het concept ‘klantreis’ u dagelijks helpt om klantgerichter te ondernemen. De inzichten uit de training kunt u gemakkelijk delen met collega’s. Of beter nog: volg de training samen!

Klantbeleving kunt u sturen! online training
  • Open inschrijving met 100% doorgangsgarantie!
  • Ook beschikbaar als incompany training, offline op uw locatie, of online
  • Deelnamecertificaat inbegrepen

Voor ondernemers en medewerkers

‘Klantbeleving kunt u sturen!’ is een basistraining voor (zelfstandig) ondernemers en medewerkers die gemakkelijker de draai willen maken van aanbodgericht naar klantgericht werken. U hebt weinig achtergrond in marketing of communicatie, maar u wilt natuurlijk wél de klantbeleving sturen richting ‘wow’-moment!

Voor deze training hebt u basisvaardigheden nodig in uw tekstverwerker, browser en mailprogramma.

Programma

Blended training

  • Toegang tot ons zelfstudieprogramma gedurende 5 dagen
  • Helpdesk voor persoonlijke feedback
  • Digitale aftrap en interactief webinar in Jitsi als aanvulling op zelfstudieprogramma (alleen voor groepen)
  • Geen installatie van programma nodig

Studie-uren

Geschatte tijd: 2 tot 4 uur excl. webinar(s)

Goed om te weten

  • Markeer je les telkens als afgerond. Na enkele seconden opent volgende les
  • Afgeronde lessen opnieuw doorlopen? Dat kan!
  • Sommige lessen kan je pas volgen na het doen van een andere les
  • Looptijd training en andere tips: zie handleiding
  • Let op: doe opdrachten 2.5 en 3.6 vóór het interactieve webinar.

Inschrijving 2024

  • Open inschrijving:
    startdatum exclusief webinar: op ieder gewenst moment!
  • Tarief bij open inschrijving:
    slechts € 231 ex btw per deelnemer (tarief 2024).
  • Incompany: startdatum en tarief in overleg.

Reacties van deelnemers

Goede, persoonlijke en professionele begeleiding.

Deelnemer, juni 2020

Heel leuk die aparte filmpjes, oefeningen en allerlei extra informatie die te vinden is op de padlet. Heel gevarieerd, informatief en spannend!

Deelnemer, juni 2020

Ook al zitten deelnemers in andere branches dan ik: in de kern is de customer journey hetzelfde! In het webinar dus bruikbare tips en ervaringen uitgewisseld.

Deelnemer, oktober 2020

Ik ben blij dat jullie workshops er zijn en dat ik er gebruik van kan maken.
Het scheelt enorm aan uitzoekwerk wanneer zaken zo gestructureerd worden gepresenteerd.
Nogmaals dank daarvoor!

Deelnemer, juni 2022

Cursus Instructeurs

Ton Kemp Ton Kemp Trainer

Customer journey manager met passie voor online marketing. Combineert strategisch denken met pragmatische aanpak. Als docent marketing ook actief op Avans Hogeschool | 06 132 74 810 |

Ivonne Smit Ivonne Smit Trainer

Customer journey manager & communicatiespecialist met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn ‘echt mijn ding’. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 |