Praktische inrichting klantreis, verbeeld in werkplaats

Klantreis workshops en trainingen

Klantreis workshops en trainingen van ViatriX helpen u om de interactie met klanten te organiseren. En daarmee klantgerichter te ondernemen.
Breng met ViatriX uw bedrijf in stelling voor de klant van morgen!

Voor wie?

Wilt u basisvaardigheden in marketing en communicatie opdoen? Of kennis ophalen? En bent u ondernemer of medewerker? Dan zult u plezier hebben van onze workshops en trainingen.
Onze opdrachtgevers en deelnemers ervaren ons aanbod als hoogwaardig, relevant en duurzaam. En dat is precies wat we beogen!

Trainingsvormen

Workshop of training?

Zowel bij offline als online onderwijs via ViatriX maakt het uit of het gaat om een workshop of training.

Workshop

In onze workshops maakt u kennis met de materie. De meeste deelnemers hebben geen achtergrond of kerntaken in marketing of communicatie. De studiebelasting is kort, bijvoorbeeld 2-3 uur offline of 1,5 uur online. Na afloop hebt u voldoende informatie om te kunnen kiezen tussen verdere studie of uitbesteding.

Training

In onze trainingen leert u om min of meer zelfstandig te werken op basis van de verkregen inzichten en vaardigheden. De meeste deelnemers hebben beperkte ervaring in marketing en communicatie. De studiebelasting is langer, bijvoorbeeld 4-12 uur offline of 2 tot 8 uur online.

Meer weten?


Of pak direct de telefoon voor advies: 06 38 39 19 15 (Ivonne Smit).

Compleet verzorgde teksten, websites, nieuwsbrieven of podcasts

Geen ambitie of tijd om uw eigen touchpoints te organiseren? ViatriX maakt uw effectieve internetteksten, websites, nieuwsbrieven en podcasts! Ook onderhouden we uw website.

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl