Hoe luidt het gedachtegoed van customer journey? Leer in deze laagdrempelige workshop hoe u en uw team de interactie met klanten kunnen verbeteren.

Uw medewerkers ontwikkelen in deze verfrissende bijeenkomst hun begrip voor de werking van de customer journey. Dit leidt uiteindelijk tot klantgerichter werken.

Voor personeels- en netwerkbijeenkomsten

‘Uw klant in beeld krijgen’ is een workshop voor groepen. Denk aan bijeenkomsten van uw team, van alle medewerkers of uw zakelijke netwerk.

Programma

  • ontwikkel de klantgerichte competenties van uw team
  • al dan niet als aftrap van klantreistraject mkb

Opzet workshop

  • 1 groepsbijeenkomst van 2 tot 4 uur
  • Maatwerk voor uw organisatie mogelijk
  • Of toch liever de online training?

Trainingsinformatie

Inschrijving: incompany. Datum en tarief in overleg.

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl