Wie is uw klant eigenlijk? In ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ leert u te werken met een praktisch hulpmiddel voor uw marketing: de persona. Ook krijgt u inzicht in het achterliggende concept ‘klantreis’.
Deze korte basistraining is incompany beschikbaar.

Na ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ hebt u instrumenten in handen om de klant blijer te maken. Ga eens na: stelt uw bedrijf de klant wel centraal? Het is de vraag hoe uw prospect uiteindelijk bij uw aanbod uitkomt. En hoe hij/zij uw dienstverlening of product beleeft. Ontdek hoe het concept ‘klantreis’ u dagelijks helpt om klantgerichter te ondernemen.

Voor ondernemers en medewerkers

‘Klantbeleving kunt u sturen!’ is een basistraining voor (zelfstandig) ondernemers en medewerkers die gemakkelijker de draai willen maken van aanbodgericht naar klantgericht werken. U hebt weinig achtergrond in marketing of communicatie, maar u wilt natuurlijk wél de klantbeleving sturen richting ‘wow’-moment!

Deze training over de customer journey is zeer geschikt voor personeelsbijeenkomsten of netwerksessies.

Programma

Opzet training

  • 1 groepsbijeenkomst van 2 tot 4 uur
  • Maatwerk voor uw organisatie mogelijk
  • Of toch liever de online training?

Trainingsinformatie

Inschrijving: incompany. Datum en tarief in overleg.

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl