Wie is uw klant eigenlijk? In ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ leert u te werken met een praktisch hulpmiddel voor uw marketing: de persona. Ook krijgt u inzicht in het achterliggende concept ‘klantreis’.
Deze korte basistraining is incompany beschikbaar.

Na ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ hebt u instrumenten in handen om de klant blijer te maken.
Ontdek hoe het concept ‘klantreis’ u dagelijks helpt om klantgerichter te ondernemen.
Voor ondernemers en medewerkers
‘Klantbeleving kunt u sturen!’ is een basistraining voor (zelfstandig) ondernemers en medewerkers die gemakkelijker de draai willen maken van aanbodgericht naar klantgericht werken. U hebt weinig achtergrond in marketing of communicatie, maar u wilt natuurlijk wél de klantbeleving sturen richting ‘wow’-moment!
Deze training over de customer journey is zeer geschikt voor personeelsbijeenkomsten of netwerksessies.
Ga eens na: stelt uw bedrijf de klant wel centraal?
Het is de vraag hoe uw prospect uiteindelijk bij uw aanbod uitkomt.
En hoe hij/zij uw dienstverlening of product beleeft.
Programma
- Basisbegrippen rond het concept klantreis
- Klantreisfasen
- Werken met persona’s
- Touchpoints organiseren
- Oefeningen
Opzet training
- 1 groepsbijeenkomst van 2 tot 4 uur
- Maatwerk voor uw organisatie mogelijk
- Of toch liever de online training?
Trainingsinformatie
Inschrijving: incompany. Datum en tarief in overleg.