Hoe kunt u uw klantgesprekken beter benutten voor uw bedrijf? Ontdek dit tijdens onze hoogwaardige gesprekstraining.

Na onze training bent u in staat om uw klantgesprekken beter toe te passen voor het versterken en verduurzamen van klantrelatie en klantrendement.

Voor teams en individuele medewerkers

‘Klantgerichte gespreksvoering’ is een maatwerktraining voor teams en individuele medewerkers.

Programma

  • Verdiep u in het intermenselijke aspect van klantcontacten
  • Stuur het klantrendement

Opzet training

  • In overleg: bijeenkomsten, monitoring klantgesprekken, persoonlijk feedback, …

Trainingsinformatie

Inschrijving: incompany. Startdatum en tarief in overleg.

Ondanks dat ik toch wat zenuwachtig was ben ik heel tevreden over het gesprek. Je aanwezigheid heb ik als heel plezierig ervaren en met je opmerkingen kan ik zeker uit de voeten. Fijn dat je op deze manier invulling hebt gegeven aan wat wij gevraagd hebben. Dikke 9+++. – Opdrachtgever. Mede-directeur van dienstverlenende organisatie met 3 vestigingen en 25 medewerkers, januari 2018

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl