Contentkalender maken – online workshop

Breng vooraf structuur aan in uw online boodschappen. En u zult zien: de inspiratie voor uw blog of campagne komt vanzelf. In deze workshop wisselt u ook in kleine groepen ideeën uit met andere deelnemers.

Na ‘Contentkalender maken’ hebt u uw eigen slimme kalender, vol onderwerpen en actiepunten die ertoe doen voor uw klanten. Hoezo writer’s block? Niet meer na deze workshop.

Contentkalender maken training  logo
  • Beschikbaar als incompany workshop voor groepen
  • Offline op uw locatie, of online
  • Deelnamecertificaat inbegrepen

Voor ondernemers en medewerkers met marketingtaken

‘Contentkalender maken’ is geschikt voor (zelfstandig) ondernemers en medewerkers die geregeld marketingtaken uitvoeren namens hun organisatie. Denk aan het schrijven van content of het organiseren van campagnes.
U hebt weinig achtergrond in marketing of communicatie. U wilt uw klanten wel professioneel bedienen met content en daarmee de conversie ondersteunen.

Voor deze workshop hebt u basisvaardigheden nodig in uw tekstverwerker en browser.

Programma

  • Contentmanagement: een introductie
  • Groepsopdracht en korte pauze
  • Bespreking groepsopdracht
  • Contentmanagement in de praktijk
  • Individuele oefening en korte pauze
  • Bespreking individuele oefening
  • Inspiratie!

Opzet workshop

  • Duur: 1 dagdeel
  • Interactieve webinars in Jitsi
  • Groepsopdracht en individuele oefening
  • Downloadbare lesstof
  • Geen installatie van programma nodig

Tijdsduur workshop

Geschatte tijd: 3-4 uur | uitbreiding tot hele dag mogelijk

Inschrijving 2024

  • Open inschrijving: niet van toepassing.
  • Incompany: startdatum en tarief in overleg

Reacties van deelnemers

Wat een geweldige verrassing en kwaliteit van jullie!

Therapeut, november 2023

Superleuk en origineel!

Kleurstylist, november 2023

Ik vond het fijn dat we interactief bezig waren, het heeft mij veel gebracht. Wat ik wel kan doen en waar ik de doelgroep kan bereiken. Tips zoals Facebook, contentplanner, pitchen, wat is belangrijk voor de klant.

Deelnemer, april 2022

Dank voor het deelnamecertificaat met persoonlijk bericht.
Ik heb nu in 1 jaar tijd 4 workshops gevolgd via FNV ZZP Academy. <…> Het zijn elke keer kleine dominosteentjes die me weer verder brengen. En dat is nodig, want een verouderde website hijgt in mijn nek. En door het uitvallen van een grote opdracht deze maanden moet het nu gebeuren.
Zo’n klein dominosteentje is jouw ‘PS’. Ik wist wel dat klantverhalen belangrijk zijn, maar nu denk ik: ja, je hebt gelijk. Een goed klantverhaal, daar kan ik alles in kwijt.
Heb een mooie dag en hartelijke groeten!

Helena K., november 2023

Dank jullie wel. Dit was een goede besteding van mijn kostbare tijd.

Projectleider, november 2023

Ik vond de opzet fijn, vakkundig en interactief. Mooie samenwerking. Ik heb geen tips voor een betere workshop, want dit was al geweldig.

Deelnemer, april 2022

Cursus Instructeur

Ivonne Smit Ivonne Smit Trainer

Customer journey manager & communicatiespecialist met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn ‘echt mijn ding’. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 |