Klantbeleving kunt u sturen! – online

Wie is uw klant eigenlijk? In ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ leert u te werken met een praktisch en prettig hulpmiddel voor uw marketing: de persona. Ook krijgt u inzicht in het achterliggende concept ‘klantreis’.

Na ‘Klantbeleving kunt u sturen!’ hebt u instrumenten in handen om de klantervaring positiever te maken. Ontdek hoe het concept ‘klantreis’ u dagelijks helpt om klantgerichter te ondernemen. De inzichten uit de training kunt u gemakkelijk delen met collega’s. Of beter nog: volg de training samen!

Klantbeleving kunt u sturen! online training
  • Open inschrijving met 100% doorgangsgarantie!
  • Ook beschikbaar als incompany training, offline op uw locatie, of online
  • Deelnamecertificaat inbegrepen

Voor ondernemers en medewerkers

‘Klantbeleving kunt u sturen!’ is een basistraining voor (zelfstandig) ondernemers en medewerkers die gemakkelijker de draai willen maken van aanbodgericht naar klantgericht werken. U hebt weinig achtergrond in marketing of communicatie, maar u wilt natuurlijk wél de klantbeleving sturen richting ‘wow’-moment!

Voor deze training hebt u basisvaardigheden nodig in uw tekstverwerker, browser en mailprogramma.

Programma

Blended training

  • Toegang tot ons zelfstudieprogramma gedurende 5 dagen
  • Helpdesk voor persoonlijke feedback
  • Interactief webinar in Google Meet als aanvulling op zelfstudieprogramma (alleen voor groepen)
  • Deelname webinar is mogelijk voor houders Google-account die gebruik maken van Chrome, Firefox, Edge of Safari
  • Geen installatie van programma nodig

Trainingsinformatie

Geschatte tijd: 2 tot 4 uur

Inschrijving 2021

  • Open inschrijving:
    startdatum exclusief webinar: op ieder gewenst moment!
  • Tarief bij open inschrijving:
    slechts € 102,50 ex btw per deelnemer (tarief 2021).
  • Incompany: startdatum en tarief in overleg.

Goede, persoonlijke en professionele begeleiding.

Deelnemer, juni 2020

Heel leuk die aparte filmpjes, oefeningen en allerlei extra informatie die te vinden is op de padlet. Heel gevarieerd, informatief en spannend!

Deelnemer, juni 2020

Ik stop veel energie in mijn site. Door de training besef ik, dat marketing echt een vak is. Wil ik het zelf blijven doen, dan moet ik er meer tijd voor uittrekken. Dat is dan ook mijn plan!

Deelnemer, oktober 2020

Ook al zitten deelnemers in andere branches dan ik: in de kern is de customer journey hetzelfde! In het webinar dus bruikbare tips en ervaringen uitgewisseld.

Deelnemer, oktober 2020

Cursus Instructeurs

Ton Kemp Ton Kemp Trainer

Customer journey manager met passie voor online marketing. Combineert strategisch denken met pragmatische aanpak. Als docent marketing ook actief op Avans Hogeschool | 06 132 74 810 | Ton.Kemp@ViatriX.nl

Ivonne Smit Ivonne Smit Trainer

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn ‘echt mijn ding’. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl