Met ViatriX vergroot u de klantwaarde voor uw bedrijf.
Hoe? Door klantervaring te sturen!

Klantreisadvies van ViatriX: van instap tot maatwerk

ViatriX ondersteunt uw bedrijf met de inrichting en toepassing van klantgerichte marketing en communicatie, in het bijzonder van de customer journey.
Kies uit de mogelijkheden. Van instap tot maatwerk. En afgestemd op de situatie van ondernemers en managers in het mkb.
Bekijk ter inspiratie enkele voorbeeldprojecten uit ons portfolio.

Klantgerichte marketing en communicatie

Met ViatriX verbetert u de marketing en communicatie van uw organisatie. Kies de stap die nú het beste past. Bijvoorbeeld:

  • Meld u meteen aan voor onze nieuwsbrief ViaVia.
  • Kies één van onze online workshops en trainingen.
    Ze zijn grotendeels beschikbaar via open inschrijving!
  • Maak nader kennis met ons.
    Een gesprek met ViatriX over klantgerichte marketing en communicatie kan een blijvende stap vooruit betekenen in de klantgerichtheid van uw organisatie. Al naar gelang de situatie komen we persoonlijk bij u langs, of spreken we elkaar via telefoon dan wel online platform.
  • Schakel ons in voor de vertaling van uw touchpoints.
    In bijvoorbeeld internetteksten, websites, nieuwsbrieven of podcasts.
  • Doorloop met uw team een klantreistraject.
    Een prettig werkbare manier om inzichten in de klantreis te verdiepen én direct toe te passen, met duurzaam en breed gedragen resultaat!

 

Neem contact met ons op