Met ViatriX vergroot u de klantwaarde voor uw bedrijf.
Hoe? Door klantervaring te sturen!

Klantreisadvies van ViatriX: van instap tot maatwerk

ViatriX ondersteunt organisaties van 1 tot ca. 150 fte met de inrichting en toepassing van de customer journey. Een klantreistraject is maatwerk. Het volgt meestal op verdieping van inzichten binnen de directie over de klantgerichtheid van de organisatie.

Stap daarom vrijblijvend en eenvoudig bij ons in! Schrijf u in voor de Verkenningstocht en de nieuwsbrief ViaVia.
Een introductieworkshop of klantreisdiagnose gaat een stapje verder.
Stap dan door naar een klantreistraject van ViatriX.
Daarnaast zijn allerlei consultancyvormen mogelijk.

Meer weten over klantreisadvies?

Laten we elkaar ontmoeten! Een gesprek met ons kan een blijvende stap vooruit betekenen in de klantgerichtheid van uw organisatie.
Wilt u klanten winnen en houden? Ga aan de slag met de klantreis!

Verkenningstocht

Verkenningstocht klantreis MoerputtenWat is het

Op Verkenningstocht doet u al snel nieuwe inzichten op over de klantreis in relatie tot uw eigen bedrijf. De tocht bestaat uit 6 wekelijkse mails in uw postbus.
U gaat anders kijken naar de klant. En vanuit zijn positie ontdekt u mogelijkheden om uw organisatie nog klantgerichter te maken. Tegelijkertijd raakt u vertrouwd met onze visie en aanpak. Tijdens Verkenningstocht zijn wij uw vraagbaak!

Voor wie

Verkenningstocht is vooral gericht op microbedrijven (tot 10 fte) en zelfstandig professionals, maar iedereen kan met ons op pad. Bent u mede-verantwoordelijk voor de marketing en communicatie in uw organisatie? Hebt een uur per week beschikbaar? Ga op Verkenningstocht! De vernieuwde editie van Verkenningstocht verscheen in april 2017.

Route-afspraken

Aan Verkenningstocht zijn geen kosten verbonden. Wèl rekenen we op uw reisbereidheid. En maken we graag na afloop met u een korte, telefonische evaluatie van uw reis.

Klantreacties

‘Hartstikke interessant!’
‘Ik heb de hele Verkenningstocht bewaard.’

Ervaar Verkenningstocht

Introductieworkshop / miniseminar klantreis

  • Voor teams, netwerkgroepen enz.
  • Al dan niet als aftrap van klantreistraject mkb
  • Presentatie en/of actieve workshop
  • Duur: 0,5 – 2,5 uur
  • Groepsgrootte: 5 – 20
  • Investering: ca. € 250 – € 500
  • Maatwerk mogelijk

Klantreisdiagnose

  • Voor directies en managementteams van organisaties van 5 tot 150 fte
  • Al dan niet als aftrap van klantreistraject mkb
  • Onderzoek door ViatriX rond uw touchpoints: wij stappen in de voetsporen van uw klant
  • Presentatie en bespreking onderzoeksresultaten
  • Opbrengst: globale diagnose klantgerichtheid, inzicht in verbeteropties, motivatie teamleden
  • Investering vanaf € 750

Genoemde tarieven zijn exclusief btw en inclusief materialen. Tarieven gelden bij start in 2017.

Nieuwsbrief ViaVia

Klantreismanagement is hot in New YorkWat is het

Wat speelt er zoal in klantreismanagement? Hier in Europa, en in de VS?
De ViaVia bevat onze blogs en nieuws uit ons vak. Beknopt, relevant en leesbaar.
De nieuwsbrief verschijnt 4 tot 8x per jaar.

Meld u vrijblijvend aan.

Aanmelding ViaVia

Klantreistraject met alle medewerkers

 

Klantreistraject zp

  • Voor zelfstandig professionals
  • Online deel: kennis en inzichten over essentie klantreisconcept
  • Offline deel: 3 actieve sessies met uw customer journey manager, praktische oefeningen
  • Doorlooptijd: tot 2 maanden
  • Opbrengst: inzicht, basisontwerp klantreis voor uw bedrijf
  • Investering: ca. € 750

Klantreistraject mkb

  • Voor medewerkers in organisaties tot 150 fte; afhankelijk van hun functie volgen zij het traject geheel of gedeeltelijk
  • Online deel: kennis en inzichten over klantreisconcept
  • Offline deel: actieve sessies met uw customer journey managers, brainstorms, praktische oefeningen, ontwerpsessies
  • Tijdsduur: vanaf ca. 10 dagdelen
  • Opbrengst: haalbaar (her)ontwerp klantreis en evt. invoering ervan, scherpere klantfocus in organisatie, toename werkplezier medewerkers
  • Investering: passend bij omvang en samenstelling traject

Tijdens de inrichting en toepassing van de klantreis besteden we veel aandacht aan een intern programma. Van boekhouding tot secretariaat: in de hele organisatie gaat u na waar u de klantbeleving kunt verbeteren!

Genoemde tarieven zijn exclusief btw en inclusief materialen. Tarieven gelden bij start in 2017.


Is “klantreis” een onderwerp dat u aanspreekt?  Wilt u weten wat dat voor uw bedrijf kan betekenen?
Neem dan contact met ons op voor een kop koffie.

Neem contact met ons op