Met ViatriX vergroot u de klantwaarde voor uw bedrijf.
Hoe? Door klantervaring te sturen!

Klantreisadvies van ViatriX: van instap tot maatwerk

ViatriX ondersteunt organisaties van 1 tot ca. 100 fte met de inrichting en toepassing van de customer journey. Een klantreistraject is maatwerk. Het volgt meestal op verdieping van inzichten binnen de directie over de klantgerichtheid van de organisatie.

Stap daarom vrijblijvend en eenvoudig bij ons in!

Meereizen kan op verschillende manieren.
Schrijf u in voor de gratis online cursus Klantreis Verkenningstocht of de nieuwsbrief ViaVia.
Een introductieworkshop of klantreisdiagnose gaat een stapje verder.
Of stapt u door naar een klantreistraject van ViatriX?
Daarnaast zijn allerlei consultancyvormen mogelijk.
Ook maken en verbeteren wij uw klantgerichte online middelen, zoals website en nieuwsbrief.
Bekijk ter inspiratie enkele voorbeeldprojecten uit ons portfolio.

Meer weten over klantreisadvies?

Laten we elkaar ontmoeten! Een gesprek met ons kan een blijvende stap vooruit betekenen in de klantgerichtheid van uw organisatie.
Wilt u klanten winnen en houden? Ga aan de slag met de klantreis!

Is “klantreis” een onderwerp dat u aanspreekt?

Wilt u weten wat dat voor uw bedrijf kan betekenen?
Neem dan contact met ons op voor een kop koffie.

Neem contact met ons op