Klantreistrainingen

Marketing en communicatie horen tot uw takenpakket. Maar het vak is niet echt gesneden koek voor u.
Dan zult u zich snel thuis voelen bij ViatriX trainingen!
Ons aanbod is gericht op ondernemende managers, medewerkers en zelfstandig professionals.

Wilt u uw kennis bijspijkeren? Uw vaardigheden ophalen?
Of staat u voor de briefing van een extern bureau en wilt u goed beslagen ten ijs komen.
Welkom bij ViatriX! Werk met onze klantreistrainingen aan een voortreffelijke customer journey voor uw klanten.

Snel betere klantervaring organiseren?

Bekijk leerprogramma op ViatriX trainingen. Of bel voor advies: 06 38 39 19 15 (Ivonne Smit).

Customer journey organiseren en uitvoeren: leer het bij ViatriX

  • opdoen van allround kennis en inzichten in marketing en communicatie
  • verkennen rol van instrumenten zoals nieuwsbrief, podcast en blog in de klantreis
  • aanscherpen vaardigheden in online deelgebieden zoals internetteksten, websitebouw of SEO

Kenmerken

  • zelf ontwikkeld leerprogramma op basis van ruime ervaring bij bedrijven en instellingen
  • altijd persoonlijk contactmoment, óók bij groepen en online trainingen
  • ontspannen en relevant
  • hoogwaardig en duurzaam

Trainingsmogelijkheden

  • individueel of in groepen
  • open inschrijving of incompany
  • online: zelfstudie, interactieve webinars en helpdesk
  • offline: met uw team aan de slag op uw locatie

Onze visie op leren

ViatriX gelooft in de effectiviteit van maatwerk. Óók bij online trainingen. Ons lesprogramma bevat daarom altijd een persoonlijk contactmoment.
Kant-en-klare opleidingen en 100% zelfstudie bieden onvoldoende om deelnemers bij elke willekeurige organisatie in stelling te brengen voor goed functioneren. Zo zien wij dat. Het maatwerkaspect is een impuls voor de professionele ontwikkeling van elke individuele deelnemer. Ongeacht zijn instapniveau. Daar gaan we als trainers voor!