Waarom ViatriX?
Het mkb is vaak teleurgesteld over de resultaten van campagnes. Hoe luidt de verwachting? Omzet! Binnen afzienbare tijd. En vaste klanten graag, want acquisitie is duur.
Hoe realistisch is die verwachting? Het bouwen en uitbouwen van duurzame klantrelaties vergt meer dan een kortlopende verkoopactie, die nog eens veel geld kost ook.
Na zo’n teleurstellende ervaring met marketing houdt de ondernemer het voor gezien. Hij investeert niet meer in klantrelaties. Wat dreigt: stilstand. Achteruitgang.
Dat moet anders kunnen
Wij bij ViatriX voelen ons betrokken bij de zorgen en kansen van het mkb. De klant is uw bestaansrecht!
Wij vinden dan ook, dat communicatie en marketing een volwassen plek verdienen in het management van uw bedrijf. Maar dan wel op basis van technieken die dicht staan bij de werkwijze en invloedssfeer van het mkb. Haalbaar en betaalbaar.
De klantreis is de perfecte tool! Volgens ons kunnen veel mkb’ers geld besparen en klanten winnen én houden door de klantreis goed te organiseren. Uw customer journey managers helpen u op weg.
Wie zijn uw customer journey managers?
Ton Kemp
Online marketeer met passie voor internet. Combineert strategisch denken met pragmatische aanpak.
Opgegroeid tussen de kleine bomen van Boskoop. Na omzwervingen teruggekeerd naar ‘s-Hertogenbosch.
Als docent marketing ook actief op Avans Hogeschool.
Kennismaken? 06 13 27 48 10 | |
Internet biedt mogelijkheden voor mkb’ers! Ik heb er echt lol in om hun vaardigheden op het web te vergroten.
Ivonne Smit
Communicatiespecialist met lef. Scherp oog voor taalpatronen. Zet visie om in doordachte aanpak. Leergierig.
Opgegroeid tussen de grote bomen van de Veluwezoom. Na omzwervingen prettig geaard in Noord-Brabant.
Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel.
Kennismaken? 06 38 39 19 15 | |
Mkb’ers zijn benaderbaar, authentiek en pragmatisch. Met passie voor de zaak! Ik stimuleer graag hun professionele uitstraling.