Wanneer u uw marketing en communicatie organiseert volgens het gedachtegoed van de klantreis, bespaart u geld, tijd en energie. En bouwt u betere klantrelaties op.
Als u zelf pakweg een boekhouder nodig hebt, gaat u dan over één nacht ijs? Ook uw toekomstige klant gaat niet zomaar met u in zee. Hij oriënteert zich terdege.
Kortstondige campagnes werken … kortstondig
Verspil geen tijd en geld aan acties en korte campagnes. U bouwt er geen klantrelatie mee op.
Veel ondernemers in het mkb kunnen hun omzetkansen duurzaam vergroten door het bieden van
- de juiste content
- op de juiste wijze
- op het juiste moment
- aan de juiste persoon!
Klantreis loont
Een tevreden klant brengt meer op voor uw onderneming. Zo eenvoudig is dat.
Dus u wilt klanten winnen en houden. Goed! Waar staat u nu? Wat is uw ambitie?
- meer suspects aantrekken
- meer prospects maken
- conversie in verkoopproces vergroten
- herhalingsaankopen en aanbevelingen genereren
Klantbeleving: basis van duurzame commerciële resultaten
De klantreis goed inrichten is leuk en werkt nog ook!