BeursdeelnameHaal meer uit beursbezoek en beursdeelname door in te spelen op de klantreis. ViatriX publiceerde de tweede editie van de whitepaper ‘Beurs als stapsteen in klantreis’.

Meer aandacht voor beursdeelname

De eerste editie van ons whitepaper uit maart 2017 ging vooral over beursbezoek. Wat leuk om zoveel positieve reacties te ontvangen! De hoofdstukken voor de beursdeelnemer zijn in deze tweede en bijgewerkte editie fors uitgebreid. Ontvang dit document van 13 pagina’s gratis en maak méér van uw beursbezoek of beursdeelname!

Inhoudsopgave

  1. Voor wie en waarom
  2. Het begrip klantreis
  3. Beursdeelname
  4. Tips voor beursdeelnemers
  5. Beursbezoek
  6. Tips voor beursbezoekers
  7. Uitnodiging

Whitepaper aanvragen

De aanmeldingsperiode is intussen verlopen. Hebt u vragen over beursdeelname en klantreis? Neem contact op.

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatiespecialist met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 |