Ivonne Smit en Ton Kemp bij Eiffeltoren.
Dank voor de prettige samenwerking in 2018 en de interesse in onze activiteiten.
ViatriX wenst alle relaties fijne feestdagen en veel tevreden klanten toe in 2019!

Terugblik 2018

Ik weet niet hoe het uw bedrijf vergaan is in 2018. Bij ViatriX was het hollen of stilstaan. Het fijne van dat laatste is, dat je de eigen organisatie kunt bijschaven en nieuwe plannen kunt maken. En hollen, dat kunnen we gelukkig goed.

Verwachtingen en ambities 2019

Wij verheugen ons op opdrachten die reeds op stapel staan. Bijvoorbeeld die voor workshops en trainingen in slimme internetteksten maken en het toepassen van de beginselen van customer journey.

In 2019 willen wij nog meer ambitieuze mkb’ers ontmoeten die echt het verschil willen maken voor hun klanten. ViatriX kan hen en hun medewerkers helpen beter te presteren door klantgerichter te werken.

Wij ambiëren daarnaast meer consultancytrajecten voor managers in het mkb. Wanneer komen wij hierover bij u op de koffie?

Ivonne Smit

Customer journey manager & communicatieprofessional met lef. Communicatiestrategie en taalpatronen zijn 'echt mijn ding'. Als podcastmaker ook actief onder het label Discutafel | 06 38 39 19 15 | Ivonne.Smit@ViatriX.nl