AdFontes Communicatie en Silvatica Marketing per 2018 aangesloten bij ViatriX
Als mkb-ondernemer kunt u bij ViatriX terecht voor advies en ontwerp van de customer journey. Per 1-1-18 verzorgt ViatriX ook de inrichting zelf van die klantreis. Dit is mogelijk door de aansluiting van AdFontes Communicatie en Silvatica Marketing.
Mindshift
Klantgericht ondernemen begint bij de mindshift van uw management en medewerkers. Onder begeleiding van ViatriX ontdekken zij, hoe zij de klantbeleving kunnen verbeteren. Zij krijgen inzicht in klantreisfasen. Daarna ontwerpen wij samen met u die klantreis.
Stap verder: inrichting klantreis
Per 2018 zetten we een stap verder. ViatriX is dan ook uw adres voor slimme en praktische bouwstenen van de customer journey: communicatie en online marketing. Denk aan website, social media, klantgerichte gespreksvoering, beursdeelname, nieuwsbrief en meer. Zowel techniek, content als vaardigheden.
Abonnementen
ViatriX klantreisadvies adviseert, spart en traint. Desgewenst laat u ook de uitvoering aan ons over. Via een AdFontes communicatieabonnement of Silvatica website-onderhoudsabonnement sluiten uw strategie, tactiek en operatie vlekkeloos op elkaar aan.
Klantervaring sturen
Maak als mkb’er het verschil in uw branche. Win en houd uw klant door zijn klantervaring te sturen. ViatriX: nu ook voor inrichting van de klantreis.
Lees ViaVia
Onze blogs en tips in de gratis nieuwsbrief ViaVia geven u nieuwe inzichten om u uw marketing en communicatie nog klantgerichter te maken. ViaVia verschijnt 4 tot 8 keer per jaar.
Ja, stuur me ViaViaDrink kopje koffie met ons
De mensen achter ViatriX zijn en blijven Ton Kemp en Ivonne Smit. Wij komen graag vrijblijvend bij u op de koffie om uw vragen te bespreken.
of 06 13 27 48 10, customer journey manager en online marketeer
of 06 38 39 19 15, customer journey manager en communicatieprofessional