Overdenkingen na onze deelname aan FENEXPO 2017. De metafoor 'Atlas van Klantbelevingen' was een succes.
'Een beurs als stapsteen in de klantreis'. Ontvang dit document gratis en maak méér van uw beursbezoek.
Customer journey is geen marketingspeeltje... mits u de beginselen serieus oppakt. Te beginnen met intern.
Beursbezoek. Hoe maakt u er een rendabele middag van? In de aanloop naar FENEXPO 2017 biedt ViatriX gratis tips.
Als marketingmanager gaat u uit van de klantbeleving. Hoe krijgt u andere mt-leden en medewerkers mee?
Slik-of-stikmodel rond cookiewet draait om gedrag. Rechtvaardige ruil, relevante ads? Dan zijn tracking cookies geen probleem.
Fenexpo Businessdagen 11 t/m 13-04-17: gevarieerde beurs voor Drechtsteden e.o. Ontvang tevoren onze gratis beurstips!
Hoe aankoop leeslamp verwarring opriep over strategie van woonwinkel. Uw website is één der eerste stappen in de klantreis.
Tijdens alle fases in de klantreis loodst slimme contentmarketing uw relatie door het aankoopproces.
Ook uw factuur is onderdeel van klantreis. Dus ook uw boekhoudafdeling heeft een rol in de klantrelatie.