Ivonne schreef vanuit AdFontes Communicatie een achtergrondartikel over communicatiemanagement.
Ivonne blogt vanuit AdFontes Communicatie over een bijzondere communicatietraining.
Op uitnodiging van RIVU geeft Ton Kemp van ViatriX een workshop 'Klantgericht social media inzetten' aan de leden.
Ontmoet ViatriX nu ook bij Regio Business, zakelijk netwerk in Oost-, Midden- en West-Brabant.
Per 2018 een stap verder: ViatriX is ook uw adres voor slimme en praktische bouwstenen van de customer journey.
Is uw bedrijf klantvriendelijk of klantgericht? Wat is het verschil en waarom u klantgericht wilt zijn.
AVG? Laat maar komen, die privacywet! ViatriX kijkt monter aan tegen de onontkoombare gevolgen van de wet.
Hoe moeilijk kan het zijn om klanten een positieve ervaring te geven? Is dit echt zo moeilijk in de praktijk? Hierbij onze tips voor een positieve klantbeleving bij uw organisatie.
Gefeliciteerd! Uw klant heeft een bestelling geplaatst, U hebt de order binnengehaald. Maar wat was de succesfactor?
De nieuwste editie van ons whitepaper over beurzen is uit! Ontvang het special paper gratis.